onsdag 20. januar 2010

Mitt förste blogg-inlegg! Hurra Hurra

Hei
da var Tingeling i gang, en idè jeg har hatt lenge, men ikveld ble det virkelighet:-)

En hverdag kan bestå av så mangt, fra små gleder til store gleder og frustrasjon. Her skal jeg fokusere på alt det gode og positive en helt vanlig hverdag kan bestå av. Alt fra gode programmer på tv, god mat, tips om restauranter jeg og min elskede mann har värt på eller steder som må oppleves...

Velkommen til dere alle! Siden jeg er norsk er jeg jo positivt innstilt på OL i Vancouver, kanskje blir det noe sportpreik også, da jeg er ihuga sportsidiot...fra sofaen i helgene..

1 kommentar:

  1. Kjempefin blogg du har Tingeling :)
    Hyggelig, positiv lesning, det trengs! Alt for mye syting der ute. Og en fin mulighet for litt lett oppdatering i hva som skjer i Tingeling-land, for oss som bor et stykke unna :) Jeg leser og koser meg :) ...og har visst kommet i skade for å gå aldri så lite amok i kommentarfeltet...

    SvarSlett