tirsdag 9. februar 2010

Ventetid..

Ja, nå er det bare og vente: I Oslo venter man gjerne på toget, her i Sverige venter jeg på mye annet..Være seg svar fra jobben, svar på leilighet i Oslo, venter på penger og venter og venter...Venter på at kaffen skal bli klar også..Venter også på og bli friskere etter behandlingene...

Har vært inne i en kjedelig venteperiode, noe som gjør humøret ganske opp-og ned. Er hjemme for tiden og venter noen ganger på at noen kommer hjem..Venter på at våren skal komme og at snøen forsvinner og at det blir grønt ute. Venter på ferie og å reise!

Av erfaring kommer alt på en gang når man har ventet en stund, alt kommer som regel samtidlig så da blir man så overveldet at man ikke vet hva man skal si..Nå har jeg vært tålmodig leeeeeeenge..Tror jeg har satt ny personlig rekord i tålmodighet :-) Det er jo iallefall positivt at man blir mer tålmodig.

Gleder meg til og gå på jobb i Oslo....ta en tur på cafè med en venninne eller to, gå i Bogstadveien, Bygdøy Allè og føle våren komme :-)

Jeg må nok vente litt til før alt dette hender men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....(hmmm synd man ikke kan si det angående NSB) Stakkars pendlere...vel vel det er et annet tema..

3 kommentarer:

  1. Vet akkurat hvordan du har det. Det føles som om noen har trykket på pauseknappen her på Ullevål også. Venter på å flytte. Venter på å åpne galleriet igjen. Kanskje det hjelper hvis vi roper "Press Play!" i kor?
    Beste ønsker om en utmerket dag i broderlandet - din søster i ventingen :)

    SvarSlett
  2. 26.februar 2010 vender jeg tilbake :-) Fått jobb også nå, faktisk idag !!!!!! HURRA HURRA feirer med et glass hvitvin :-) Snart leilighet på plass, detaljer senere :-) PRESS PLAY hjelper og trykke på, gjorde det for 2 dager siden, startet det hele med og si opp jobben min her...og vips idag ny jobb:-)

    SvarSlett